neděle 7. dubna 2013

Veverče

při návratu z dnešní procházky s malou cácorkou jsme před naším domem narazily na dvojici s pejskem jak stojí u nizkých dřevin  rostoucích u sousedů. Vyjimečně jsem si vzala brýle, a  co nevidím..... malý veverče. Přišla jsem blíž, dala se do řeči a prý jestli nevím co s ní. Naštěstí jsem věděla, nelenila a volala záchranou stanici Pinky. http://www.veveratka.cz/

Pro příště kdyby jste někdo našel takovéto mrně ať víte co dělat. Fotky bohužel tentokrát nemám. Ale i tak jsem ráda že jsme jí pomohli a oceňuji práci záchranářů, protože s minimální finanční podporou dělají práci, kterou pravděpodobně dotují ze svého a která má evidentně smysl.

Dneska na Facebooku záchraná stanice vystavila fotky veverčích miminek :) tak Vám aspoň ukážu toho drobečka. 



5 komentářů:

  1. No to jsou fakt mrňouskové :-) A je opravdu úžasné, co v ZS dělají.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty jsou roztomilé Raduš, a tak správně mrňavoučké:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou kouzelné. Někde jsem četla, že ty červené veverky jsou postupně vytlačovány černými, které tady původně nežili. A když se nad tím zamyslím, pokaždé když nějakou veverku potkáme, je černá. Červenou jsem neviděla už ani nepamatuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji za zajimavy komentar. To jsem nevedela. Na nasi zahrade mame obe a je radost obe videt :-) ono u nas na zahrade to je nekdy jak v zoologicky :-D

      Vymazat
  4. Takto jsou roztomilý. Když mi ale odtahají během chvilky většinu úrody vlašských i lískových oříšků, mám na ně vztek. Dokážou být neuvěřitelně drzé. Chodí nám i na třešně :-) Po lese kolem nás už začalo růst spoustu lískových keřů i vlašáků, jak si to tam poschovávaly a nenašly. Když si ale sednu na terasu a pozoruji, jak se honí po stromech, je s nimi i zábava. Taky tam mámě obě, černou i červenou. Myslela jsem si, že je to jeden druh.

    OdpovědětVymazat