středa 4. prosince 2013

Recyklovaný advent

Večer než jdu spát pokukuju po krásných adventních reportáží různých blogů. Všechny se pilně snažíte, krásně zdobíte, máte načinčáno. Trochu závidím. U nás se momentálně moc uklidit nedá. :(
Ale adventní věnec jsem stihla i když je trochu recyklovaný :). Někdy v září jsem koupila svíčky v IKEA bohužel po 2 měsících jsem zapomněla jak velké. A podařilo se mi koupit malý věnec. Naštěstí jsem schovala loňské svíčky a ty nové jsem využila jinak :)






 All natura věnec :)

 Byli jsme v Hornbachu, cácorka dostala balonek :) chi chi k vánocům by jí prý stačil další lítací :D



 A taky jsme rozsvítili u nás druhým rokem stromeček :)


2 komentáře:

  1. Jéé, vy už svítíte stromečkem?
    Hvězda ve skleničce je prima nápad:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Ajko a už je tam od včerejška i betlém jen nestíhám fotit. Jsme stále zadnicí na dvou židlích :)

      Vymazat