čtvrtek 25. června 2015

Zoufalé ženy...

dělají zoufalé činy. A to doslova. Oblečení jsem nikdy nešila, ... nikdy? Vlastně jo kalhoty k pyžamu, který mi byly tenkrát obrovský... dneska malý... stejně jako ostatní oblečení, který jsem mohla nosit když jsem čekala svojí první dceru. Další dvě dcerky mě tedy stojí celý šatník, utrácet se mi nechce, věřím, že nabraná kila zase shodím ( tuhle větu si doufám zapamatuju :) )

No a protože jsem měla úplet v zásobě látkové syslírny, tak jsem se jednu zoufalou neděli, po hlášce sousedky... hele nechceš se už podívat po nějakým těhotenským oblečení? Jo, jo už se na tom pracuje ... kousla a vzala do ruky nůžky na látky, tričko který mi sice je, ale tak do 2/3 pupku.. ach jo. a vložila se do práce. 

Do dokonalosti to má na míle daleko, ale efekt to plní a nosit se to dá. Jen nevím proč se mi kroutí okraje :(. Třeba poradíte.

Ještě mám rozešitou zavinovací sukni, ale... v ní pro změnu vypadám jak pytel... tak se obávám, že asi nebude došita. 

Mějte se krásně :)












5 komentářů:

  1. nahodou je to paradne... podla mna si tu latku velmi natahovala, ked si to sila...aby si to mala rovno usite .) a tym padom sa to takto zvraskavelo. Najlepší výsledok dosiahneš, keď použiješ nabuduce ihlu na stretch, elastické, alebo polyesterové nite a príslušný steh vhodny na uplety -kukni na navod k sijaciemu stroju, alebo nenatahovat latku :), tak prajem prijemne sitie, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda Raduš! Řekla bych, že jsi látku moc natáhla, ale zase na zádech je to rovný .... ale neva, prostě každému říkej, že to tak mělo být.-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Nenatahovat a nejlepší na úplety je kráčející patka - lze ke stroji dokoupit, ta látku rovnoměrně přitlačuje a posunuje i seshora, takže se úplety netahají. Jinak zkusit třeba jiný steh, já tam na části vidím tříkroký cikcak - tzv. prádlový steh a ten látku tahá určitě. Lepší široký cikcak nebo takové to účko. Ale na prvotinu je dokonalé :) a při nošení to určitě tolik vidět není.

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, jsi dobrá!!!! A jak píše Ajka, říkej, že je to tak schválně ;-)
    A teď nevím, jestli mi uteklo nějaké povídání, ale až teď jsem se dočetla, že miminka budou holčičky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky moc děkuju za rady a porady, on ten stroj má horní podávání a to u výstřihu jsem skonila až já, protože jsem tam našila gumu a tím se to ještě víc skrabatilo ale lepší než aby mi vypadla prsa, že :) ale spodek trička teda nevím co s tím. Věřím že u toho dalšího to bude už lepší :)

    OdpovědětVymazat