středa 29. července 2015

jedna

Motolská. Včera jsem si zašla s dvojčaty na prohlidku a po par dotazech paní doktorky co otoky, hlava a jak se citíte si mě nechali v nemocnici. No skvělý. Fakt jsem byla v šoku. Celá zblblá se ptám sestry " ale nebudu ještě rodit, že ne" No tak snad ještě ne.

Přiznám se bez mučení, že naší rodině tahle situace dost komplikuje život a že babička z Vysočiny musi nastoupit na hlídaní.
Musíme to holt zvladnout.

Jen jsem ještě chtěla napsat, že když odmyslim kde jsem, tak si trochu připadam jak na dovolené. Teráska, sluničko, různé procedůry 
a ty úžasný poštolky co tu mají. ;-)


4 komentáře:

  1. Doufam ze vse dobre dopadne a brzy zas budes doma .

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu terásku jsem si já užila asi tak 2 minuty. Pak mě zavřeli na předpokoj před porodní sál a tam jsem trčela 4 dny... Ale to byl jiný případ ;-)
    Holky, šetřete se. To vedro je děsný.

    OdpovědětVymazat