středa 16. března 2016

Blog slaví

Budou to 3 roky co jsem založila blog. Občas něco napíšu a vyfotím, ale hlavně je to takový deníček pro mě, abych neměla pocit, že na mateřské dovolené jen vstávám a chodím spát :) 

A Vám kteří chodíte na návštěvu bych chtěla poděkovat.
Poděkovat jednu sadou 4 hlíz pryskyřníků v barvě Oranžový, Růžový, Bílý a Červený.
Návod na pěstování také přiložím. 

A kdo obdrží pryskyřníky?

No ten, kdo napíše komentář pod příspěvek do naděle do půlnoci.
Losovat budu na velikonoce.

Držím palce a přeji hezký den. 




2 komentáře:

  1. Vas blog jsem nasla az ted na ucast je teda uz dost pozde, ale pokud by bylo mozne vedet jak na pestovani budu rada. Koupila jsem si loni v kvetinaci a nakonc jsem ho pak musela vyhodit. Dik Bara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož se nikdo neozval sada je stále volná i s návodem pošlete prosím mail na venkovanka@centrum.cz a sadu pokud máte zájem Vám pošlu :) hezký večer R.

      Vymazat