pátek 4. března 2016

Případ pelikán

Ale kde že. Případ kachna to je. Dva dny po úletu kačenky, jsem s holkama šla záměrně k rybníku se mrknout, jestli náhodou tam ta naše uprchlice není. A světe div se ona si tam zvesela plavala.

Foceno mobilem nic jiného po ruce nebylo
Cestou kolem hřiště se dotazuji mamin s dětmi, jestli náhodou nemají doma rybáře, že bych jí zkusila vylovit podběrákem. :) Naivní představa, ale vyzkoušela jsem si to ( za bílého dne to nejde).

Paní z vedlejší vesnice mi dokonce byla nápomocná při prvním pokusu odchytu, bohužel se nepodařilo. 

Lovit kachnu na rybníce ve dne je opravdu nemožné, tím jsem asi pobavila velkou část naší vesnice.

Ale lovit kachnu v noci....

no tak to by už šlo.
Zkusila si to opět paní z vedlejší vesnice. Měla jí prý na dosah, nebýt té bábovky, na kterou jí zkoušela nalákat.

Tak jsem na noční lov vyslala muže. Bohužel neuspěl. O hozené prostěradlo. Nutné užít mokré, aby včas dopadlo a řádně zatížilo.

Takže poslední informace mám takové, že kachna nocuje na břehu u hráze kam je špatný přístup a nehodlá se jen tak lehce vzdát.

Můj dnešní verdikt je asi takovýto. Zatím co zoo je v odchytu ibisů úspěšná k dnešku 10 kusy, tak naše odchytové manévry zatím končí vítězně pro kachnu. 

Ale nevzdáváme to :)


Žádné komentáře:

Okomentovat