středa 27. dubna 2016

Juliete de Bairacli Levy

Tuto dámu jsem do dnešního dne neznala.


A asi bych ani nepoznala, nebýt  náhody, která mi přihrála pod ruku video Bylinková Julliete
Už dlouho jsem se nedívala na dokument s takovou pokorou a touhou se dozvědět víc. Tato dáma má úžasný životní příběh, příjemný hlas, má co říct a opět mne utvrdila v tom, že mi lidé musíme chránit naši přírodu, neboť právě příroda nám dává vše co potřebujeme a bez ní prostě nebudeme. 

A já se jdu podívat zda nenajdu přeložené její knihy do českého jazyka.

Hezký večer.

Radana

1 komentář:

  1. Zdravím Vás, také jem včera narazila na toto úžasné ideo, které mě stejně jako Vás jen utvrdilo ve spoustě věcí. Okamžitě jsem začala hledat její knihy, protože bych si je do jedné objednala, ale našla jsem je pouze v angličtině, nepřeložené, nebyla jste třeba úspěšnější prosím? Nebo to má svůj důvod, že tak vzácná díla nejsou v našem jazyce dostupná???

    OdpovědětVymazat