pátek 20. května 2016

Vlněné zoufalství

Zpátky na stromy. Od dob co jsem měla jehlice naposled v rukou se změnilo absolutně všechno... hladce se plete zepředu nahozeni na jehlice je taky jiný a mě stále přebývají oka navíc. Pletu a párám, pletu a párám. 

Takže mi nezbývá nic jiného než se s tím poprat u videí Vlněných sester.
Jde to pomalu. A asi by mi dost pomohl kdybych si zašla na čajový dýchánek s Vlněnýma sestrama. Nebo ještě lépe nechtějí vlněné sestry udělat čajový dýchánek na Berounsku rovnou u nás? :)


Nadílka tohoto týdne.



Takže pletení zdar, nebo no nazdar?

Mějte se krásně
Radana

3 komentáře:

  1. Rado, si odvazna! Ja se radeji drzim jen hacku, jehlice jsou na mne velka komplikace :-) tesim se vysledek :-) Pa, Misa R.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju, ať se vlněné zoufalství promění v radost:-)Na podzim pojedeme do Prahy, tak třeba vám vyjde cesta na společné pletení v kavárně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za povzbuzení, nějak mě to chytlo :) co bude na podzim se teprve uvidí každopádně díky za vše :)

      Vymazat