čtvrtek 24. listopadu 2016

Dnešní (ne)pohoda

Dnešek nezačal úplně dobře. Venku mlha, že by se dala krájet, pak nebyla dětská sedačka doma, když už jsem ze zoufalství vzala miminkovskou, tak zas nebylo v krámě to co jsem chtěla pořídit, úplně zbytečná cesta. No dopoledne na dvě věci. To jsem si ještě říkala cestou domů, že se určitě staví pošťák s vlnou na čepice s ovečkama ( letadlama ;) a budu muset v pátek ráno na poštu, tak naštěstí dneska nepřijel. 

Pak se vrátila cácorka z plavání s tátou. A protože byla trochu víc unavená pustila jsem jí pohádku a já se vrhla na perníkovou chaloupku. Naštěstí jsem nakonec dala cácorce do ruky zdobičku a zdob pro babičku. A světe div se šlo jí to nadmíru suprově. To byla ta světlá chvilka dne. Teda kromě toho, že mi dneska sousedka přivezla skvělý větve na zítřejší adventní tvoření.


Chaloupka podle Kreativu Praktická žena. Mimochodem moc pěkný časopis.

Naše adventní výzdoba

Večer se cácorka trochu rozdováděla a lítala kolem postele až jí to ujelo, rozsekla si bradu a jela se projet s tátou do Motole :(

Takže doporučuji pořídit ABS ponožky, nebo na všechny ponožky ozdobit protiskluzovou hmotou a nebo lítat nejlépe někde v lese.

Takže pro dnešek už by to stačilo.

A vám přeji pokud možno hezký večer
Radana

2 komentáře:

  1. Pěkná adventní výzdoba...U nás nic, ani nálada, chuť...Letos jsem nějak mimo...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsem měla loni, ono to přejde, neboj Ilonko :)Měj se Radana

      Vymazat