čtvrtek 26. ledna 2017

Lednová výzdoba

Tak nějak mne mrzí, že ty ozdobené, vánoční chvilky už pominuly. 

Té větve v okně se prostě nechci vzdát. A proč taky.

Visí, jen jednou mi spadla málem do výpeku z bůčku a pro dřevěnou vidličku, na které se větev houpe, jsem musela jít na zahradu. Ale to je malé zlo, oproti radosti co mi přináší. 


Světýlka teda už nesvítí, došly baterie :)

Ale, využila jsem noci kdy se Malinká vzbudila v 9 a nechtěla už spát, k ozdobení větvičky vločkama.

Už tam měly viset dávno, jenže.... 

Nelíbily se mi, když dorazily poštou ze Stoklasy. :(. No prostě plast a ten mě tedy moc nenadchnul.

Dokonce jsem uvažovala jak se jich zbavit, formou ozdobit dárky na vánoce ať si s nimi dělají ostatní co chtějí.

Ještě, že jsem to neudělala :)

Teď se moc hodí.

Takže zde, lednová výzdoba našeho kuchyňského okna. Ve dne tu trávím nejvíc času.

Superlednice , tentokrát s píchanou buchtou :) s polevou ze smetany a čokolády na vaření




Hezký večer 

Radana 

7 komentářů:

  1. Krásné, jemné, zimní :-) Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Raduš, tvá větev v okně je parádní i po Vánocích a ty vločky na ní vypadají moc dobře! :-)
    Píchanou buchtu jsme právě dojedli, je to jedna z našich oblíbených, rychlá a čoko poleva na ní je výborná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) píchana buchta je jedna z nejrychlejších a nejvděčnějších dobrot. Měj se krásně Luci

      Vymazat
  3. Radu, moc hezké, vločky vypadají, že jsou skleněné - ledové, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Já to s okenní výzdobou také moc nepřeháním. U nás doma by to stejně nikdo neocenil a já na ty přeplácané dekorace moc nejsem, takže dám na parapet jednu dvě věci a venku mám jen ozdobené truhlíky. Máme pěkná hliníková okna z Pramos , tak aby byly pod tou dekorací vůbec vidět :-) .

    OdpovědětVymazat