úterý 3. ledna 2017

Malinká spinká,

máma řádí.

Před dávnými a dávnými časy,...

Tak dávno zase ne, ale někdy na podzim jsem koupila 3 návody na medvídky. Upozorňuji hačkované.

Zkoušela jsem jednou nešlo, špatný háček, špatná konstelace hvězd, moc teplo, moc zima.... už nevím.

Před Vánoc jsem koupila nový, ten správný háček a dnes jsem se odhodlala. jde to skvěle, jen jsem se zarazila na očích, objednala jsem je taky kdysi, jsou v poměru k medvědovi maličké, takže jsem se zastavila. Teď musím počkat až mi přijde nové objednané zboží.

Ach jo!

Ale jsem odhodlaná medvídka dokončit a to je to nejdůležitější.

Můj letošní první projekt. Juchůůů





Dnešní domácí veselo. Babička ještě než odjela zpět na Vysočinu, se snažila udělat z malinké lyžaře :D, ta kombinéza je cácorky :). O zábavu postaráno.





Mějte se krásně

Radana

4 komentáře:

  1. Radu, to dáš, jsem zvědavá na výsledek, měj krásný rok,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám, musím už ho v duchu slibuju holkám od podzima :) Cácorka bude mít v únoru narozeniny a když stihnu dva budou mít radost obě :)

      Krásný nový rok i tobě Marcelko

      Vymazat
  2. Vypadá náramně, jsem zvědavá. Kde se dá koupit návod?
    Přeji pilný háček. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už teď vím, že méďa bude super, máš napsat paní na alenagondekova@seznam.cz pošle seznam :) Měj se Radana

      Vymazat