neděle 12. března 2017

Dlouho

jsem nic nepublikovalo. Ne, že by se u nás nic nedělo ba naopak. Ale chuť něco zveřejňovat byla na bodu mrazu. Ono to i s časem bylo na štíru. Rodinou proběhla nějaká nemoc. Mě se teda naštěstí vyhnula. Holky jsou ještě trochu rozhozený, ale snad už se z toho taky dostanou.

Naše kočka Ali... je mi to líto, ale museli jsme jí nakonec nechat uspat. Nežrala a na konci jí lezly už dost kosti :(. Hranice mezi pomáháním a týráním je dost tenká. Ač jsme opravdu vyzkoušeli co se dalo, nepomhlo. 
Trošku alarmující je, že antibiotika na zl. stafylokoka byla rezistentní.


Takže asi chápete, že nálada u nás nebyla veselá.


Před včerejšky jsem vzala zase jednou do ruky háček.
Háček 4,5 Drops Nepal
Návod: zde


 Nahozeno na Laurelii, více zde


Zelenou mám jaksi ráda :)

Taky nám Cácorka oslavila 4té narozeniny, všechno nejlepší.



a naše dvě jehńátka na láhvích se mají číle k světu



tak to je rychlý průřez našim životem :)

Mějte se krásně 

Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat