pátek 26. května 2017

Co týden dal

Máme nové další dva záhony, už zas plný a zase nemám kam dát rajčata... otázkou je jestli na těch záhonech něco bude po nájezdu jednonohých plzáků.

Podle Jardy Svobody, by jsme si měli chránit karmu, tudíž slimáky nezabíjet, ale odnášet na určené místo kde budou žít a kde se budou množit jejich přirození nepřátelé. Hmm já myslím, že takové místo mám právě ve své bujné zahrádce, ale jejich přirození nepřátelé si toho asi nevšimli. A nevím jestli svojí karmu si náhodou neničím vztekem a marností svých snah něco na zahrádce vypěstovat. Ano česnek a cibule jim nejede, ale toho se asi nenajíme. 

Teď chodím kolem Cácorčina okna v pokojíčku plného rajčat a hledám čas kdy a kam je tedy dát. Kdy... Malinká nám teď marodí tak jsem s ní radši doma, než na zahrádce. Ve středu byla už dobrá a dneska už zase teploty. Občas si říkám, že bych byla radši nemocná já než moje děti. 

Tatínek s Cácorkou mi donesli kopretiny a vlčí máky. Krasná kytka, že? Udělala mi velkou radost. A přitom nestála ani korunu stačilo jen přibrzdit autem a trhat v příkopu :) ( jak mi bylo sděleno :D)




Pustila jsem se do "Spring Lane" více zde. Budu si upravovat deku, některé části se mi nelíbí. Ale to je můj problém. 

Jen jsem si měla té vlny objednat víc. Už teď tam mám chybu a nevím jak tam napasovat jednu část, respektive vím, ale párat? No tak to ne. Udělám si z tohohle podkafíčko a jedu dál :) Jak už bylo několikrát řečeno s háčkem moc velká kámoška nejsem, ale jen tréninkem se člověk zlepšuje. A já se prostě zlepšovat chci. Tak snad to dodělám. Vážně bych ráda konečně deku na vlahé letní večery.


Užijte si krásně víkend
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat