sobota 1. července 2017

Prázdniny

už i u nás jsou prázdniny. Cácorka je má letos poprvé. Také poprvé měla rozlučkovou slavnost ve školce bylo to moc hezké. A naše holky se u toho mohly uskákat k smrti na trampolíně, snědli tatínkovi buřta a donesly si kouzelné zlaté kapradí. Cácorka mu stále šeptá "přeji si poníka, přeji si poníka"........... Ach jo.

A protože tatínek je mimo.. tak jsme zase vyrazily na výlet. Jen za humna, ale pro holky je to jak cesta do Afriky.

Dneska fotím starším Olympusem, můj foťák si manžel odvezl sebou do práce. Přiznám se bez mučení, že fotit jiným fotoaparátem je jako když se znova učím jezdit na kole...

Mraky byly dneska úžasný, už jsem si toho všimla ráno když jsme jely z nákupu a od studánky kam jezdíme pro pitnou vodu. U nás ve vesnici totiž není kanalizace ani pitná voda. Vítejte v 21 století. Snad letos v zimě.  Máme sice studnu, ale je plná dusitanů, tedy užitková. Ale na druhou stranu je to docela dobrý jezdit pro vodu. Jezdí tam docela dost lidí a málokdy se stane, že tam nikoho nepotkám. Občas mi i někdo pomůže s barelama vody do auta, moc děkuju i když bych to zvládla sama :) nebo si popovídám s lidma co buď tankují nebo čekají. Dneska tam byl tedy docela nával. 3 auta z toho dvě tankovala :). Jsem za ně ráda, nekupují totiž petky v krámě.



A teď už foto z cesty




Mámo? Neseš mne v tom nosítku pořádně?
Vřetenuška s kámošem

Náš domeček na dohled
Mějte se krásně a přeji krásné léto

Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat