středa 13. září 2017

Návraty

Dovolená letos proběhla v mém rodném Městě -Novém Městě na Moravě. Konečně jsem se dostala i na místa kde jsem nebyla i několik let. Mám ten kraj opravdu ráda. Lesy, příroda město se rozšířilo, je upravenější a těch aktivit co se tam dá dělat. No je to velký rozdíl oproti naší prťavé vesnici.

Je tu krásně, že?

Dřív tu bývala jen taková lávka z kůlů :) a ta voda byla trochu šedivá ooo kolikrátá jsem se v ní vykoupala jako malá (nedobrovolně)
  
Harusův kopec se sjezdovkou

Tři kříže - za mých let zarostlé  - teď super místo na piknik


    
Vodní mlýnek v Horáckém muzeu

Horácké Muzeum a Městský úřad

katolický kostel





Umění v parku před kostelem

Kolem tohohle stromu jsem chodila minimálně 5 let do školy a nikdy jsem si nevšimla jaký je krásný. Ani nevím co je to za strom což mne mrzí když bude někdo vědět, dejte vědět :)
A to je v rychlosti z naší krátké dovolené.

Co se ale u nás odehrávalo v létě bude zase v jiném příspěvku. Bylo toho opravdu hodně, jen ten čas a občas i chuť na zveřejňování není.

Mějte se krásně a užívejte teplého čaje a domácího teplého krbu.

Hezký den Radana 

2 komentáře:

  1. Raduš, dovolená musela být super, vrátila ses na známá místa, kdes vyrůstala a ta jsou teď dokonce ještě hezčí než kdysi, to je moc dobře! :) Nové Město na Moravě moc neznám, vloni jsme se tam dostali na biatlon, to jsme však neměli čas si městečko prohlédnout, ale vypadá to tam u vás moc hezky, obzvlášť Tři kříže a kostelíček se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci u nás je fakt hezky i v zimě. Občas si říkam jaké by to bylo zůstat tam. Tak aspoň jednou za rok dva, pět let :) se tam mrkneme. Děkuju za návštěvu Ráďa

      Vymazat