čtvrtek 12. října 2017

Bažanti

 Několik dní mne bolí hlava a představa že budeme doma mě děsila tak jsem ráno vytáhla holky za vesnici na bažanty.

Ale nejdřív jsem musela oběhnout naší zvěř a pak překontrolovat naše dekorace :) vrátka budu muset už přemotat.


Budu muset nakoupit terakotové květináče

Pes šel samozřejmě s náma

Krása krás, bohužel né naše ale jednoho staršího starousedlíka. No má je krásný.




 
Tohle ale asi nebude obyčejný bažant
  Cestou zpět jsme udělaly svačinku u rybníka v mini sadu kde je lavička, taková unavená na jednu nožku, má jí podepřenou, ale drží.


Sesterská debata
Mějte se krásně Radana

2 komentáře:

  1. Krásný šípkový věneček :-) Měj se nádherně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Ivanko :) šípky mám ráda, nechám ho pro ptáčky na zimu třeba jim příjde vhod

      Vymazat