úterý 3. dubna 2018

Jsem zase zpět

Od posledního příspěvku uteklo mnoho vody, mnoho se toho událo, ale chuť publikovat se dostala stejně jako počasí pod stupnici 0.

Takže jen v rychlosti co se u nás událo:

1. rozjeli jsme konečně ubytování u nás, takže kdo budete chtít navštívit Karlštejnsko a nechce bydlet v hotelu, u nás je to možné. Můžete bydlet v malé vesničce v blízkosti domácích zvířat a přesto to mít chvilku do Prahy.
Odkaz na AIRBNB



2. stihly jsme postavit sněhuláka, no tedy byl to fofr než jsem stihla dojít pro foťák tak mi skoro roztál :(



3.V září přiletí vrána, víc zatím není co dodat. Zatím je vše v pořádku.


4. oslavili jsme velikonoce. Letos nově, jsem schovala v zahradě 3 čokoládové králíky. Hledání se zúčastnily jen holky ( muž se vrátil v noci z práce a na nějaké velikonoce neměl moc náladu). To nevadí i tak toho králíka pro tatínka našly a po právu mu jej odevzdaly :) Moc je to bavilo, takže zavádím u nás novou tradici. 


Věneček mi umotala Cácorka ve školce 
Vyřádila jsem se na beránkovi (formu máme historicky rodinou ) 
Vykvetly nám fialky


Holky vyzkoušely válení se po mezi
A včera jsme u rybníka ve vybagrovaném bahně našly plovatku bahenní a mušli rybniční. Bylo to jako najít poklad. Myslela jsem, že v tom rybníku u nás nemůže být život, když tam teče kde co z domácností a ono ejhle. Filtrace jednoho rybníka a rákosí asi udělá své. Letos se má realizovat v naší obci kanalizace a pitná voda ( doposud ani jedno nebylo - jezdili jsme pro vodu do studánky v lese, tam budeme jezdit asi stále. Protože jsem pila vodu z kohoutku ze Slanýho a neskutečně v ní smrděl chlor a nedala jsem to). Takže 3x hurá.



A tady už asi poslední foto našich jehňátek než se rozutečou do nových domovů. Jsou to dost odrzlá stvoření, ale u dvou mazlíků je letos vlna extra jemňounká, bohužel musí z domu.




Kdo jste došel až sem, děkuji. Hezké konečně JARO.

Radana

1 komentář:

  1. velká gratulace k "vráně", hlavně tedy klid a pohodu....z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat